Monday, 5 November 2012

Azimat & minyak pagar rumah



Azimat-azimat untuk dimaharkn ..

1)Azimat ikat pinggang --> penggerun , penunduk prempuan , pengasih
2)Azimat penggerun yg bergulung warna hitam tu --> penggerun , wibawa diri
3)Azimat pengasih petak warna hitam tu --> pengasih , supaya disenangi kaum hawa/perempuan
4)Minyak pagar rumah/kedai --> melindungi rumah/kedai dari pencuri2 atau makhluk halus ..

Maharnya
1)Azimat ikat pinggang --> RM50
2)Azimat penggerun --> RM40
3)Azimat pengasih --> RM40
4)Minyak pagar rumah/kedai --> RM70

Berminat SmS je saya ..

5 comments:

  1. salam encik.. alhamdulilah... murah2 mahar die encik buat... bagus2

    ReplyDelete
  2. hehe .. jual mahal xda guna juga , jual murah2 pasti rmai custmer .. :D insyaallah murah tuan .. jika berminat sms saya 0135633498 ..

    ReplyDelete
  3. Btol ke cik azimat2 nie smue?owg bleh grun ke tngok kte?

    ReplyDelete
  4. hi tuan ..saya dean dari sarawak saya berminat ngan barangan yg d mahar tu azimat pengerun tu sbb saya berkeje d sektor swasta dan berhadapan berurusan org2 besar yg garang n kira nyer tak leh tolak ansur semasa bekeje leh saya tahu berapa kos nya ?..email saya tuan : arthurjoe1979@yahoo.com......terima kasih tuan... " )

    ReplyDelete

Assalamualaikum . . .